Evidence

Top  Previous  Next

Aplikace KEVIS umožňuje zakládat nejrůznější evidence (např. evidence majetku). Každá evidence může obsahovat jednu nebo více tabulek (např. tabulka vozidel, počítačů, apod.). Ke každé evidenci lze nadefinovat práva pro libovolné uživatele nebo skupiny uživatelů. Některé evidence je možné nastavit jako neaktivní, ty se pak zobrazují šedou kurzívou a nejsou v uživatelské části dostupné.

 

Novou evidenci založíte tlačítkem tl_pridat_evidenci. Pro další konfiguraci již založené agendy slouží funkce vpravo od evidence, jako je práce s tabulkami, editace apod.

 

administratorska_sprava_evidence

 

Název pole

Popis pole

Přidat evidenci

Funkce tl_pridat_evidenci otevře formulář pro založení nové evidence (viz Nová evidence).

Tabulky

Funkce tl_tabulky zobrazí seznamu tabulek, které spadají do vybrané evidence (viz Seznam tabulek).

Editovat

Funkce tl_editovat otevře formulář pro editaci parametrů evidence (parametry jsou totožné jako při přidání evidence, viz Založení nové evidence).

Práva

Funkce tl_prava umožňuje nastavení přístupových práv do evidence (viz Nastavení přístupových práv).

Export (Import)

Strukturu evidence lze exportovat do souboru funkcí tl_export. Funkcí tl_import lze následně importovat strukturu evidence, např. pro import do jiné instalace aplikace. Formát takto vzniklého souboru (struktura.txt) je čistě pro účely KEVISu, nelze otevřít v jiné aplikaci.

XML věta

Strukturu evidence lze i vygenerovat v XML formátu funkcí tl_export_xml; atributy jsou přizpůsobeny pro usnadnění použití v 602XML Filleru. Podrobné vysvětlení této integrace (viz Integrace s 602XML).

SQL export

Strukturu evidence (či jednotlivých tabulek) lze (i včetně případných dat či vazeb) exportovat i v SQL formátu pomocí funkce tl_export_eql (viz SQL export).

Smazat

Evidenci je možné smazat funkcí tl_smazat pouze v případě, že evidence neobsahuje žádné registrované tabulky - (viz Seznam tabulek).