Aplikace KEVIS umožňuje zakládat nejrůznější evidence (např. evidence majetku). Každá evidence může obsahovat jednu nebo více tabulek (např. tabulka vozidel, počítačů, apod.). Ke každé evidenci lze nadefinovat práva pro libovolné uživatele nebo skupiny uživatelů. Některé evidence je možné nastavit jako neaktivní, ty se pak zobrazují šedou kurzívou a nejsou v uživatelské části dostupné.
Novou evidenci založíte tlačítkem . Pro další konfiguraci již založené agendy slouží funkce vpravo od evidence, jako je práce s tabulkami, editace apod.

Název pole
|
Popis pole
|
Přidat evidenci
|
Funkce otevře formulář pro založení nové evidence (viz Nová evidence).
|
Tabulky
|
Funkce zobrazí seznamu tabulek, které spadají do vybrané evidence (viz Seznam tabulek).
|
Editovat
|
Funkce otevře formulář pro editaci parametrů evidence (parametry jsou totožné jako při přidání evidence, viz Založení nové evidence).
|
Práva
|
Funkce umožňuje nastavení přístupových práv do evidence (viz Nastavení přístupových práv).
|
Export (Import)
|
Strukturu evidence lze exportovat do souboru funkcí . Funkcí lze následně importovat strukturu evidence, např. pro import do jiné instalace aplikace. Formát takto vzniklého souboru (struktura.txt) je čistě pro účely KEVISu, nelze otevřít v jiné aplikaci.
|
XML věta
|
Strukturu evidence lze i vygenerovat v XML formátu funkcí ; atributy jsou přizpůsobeny pro usnadnění použití v 602XML Filleru. Podrobné vysvětlení této integrace (viz Integrace s 602XML).
|
SQL export
|
Strukturu evidence (či jednotlivých tabulek) lze (i včetně případných dat či vazeb) exportovat i v SQL formátu pomocí funkce (viz SQL export).
|
Smazat
|
Evidenci je možné smazat funkcí pouze v případě, že evidence neobsahuje žádné registrované tabulky - (viz Seznam tabulek).
|
|