Nastavení přístupových práv

Top  Previous  Next

Funkce umožňuje nastavení přístupových práv k jednotlivým evidencím, tabulkám či položkám v uživatelské části aplikace.

Popis jednotlivých práv je v kapitole Popis uživatelských práv.

 

Přidání nového práva

Formulář pro přidání evidence se zobrazí funkcí tl_prava.

Po změně nebo vyplnění položek se údaje uloží funkcí tl_zmenit případně tl_pridat.

 

administratorska_sprava_evidence_pristup

 

Základní nastavení pro obecné typy uživatelů

Základní nastavení spočívá v přiřazení práva skupinám, kam jsou všichni automaticky přiřazováni (viz Skupiny uživatelů). Snadno tak můžete např. nastavit právo zápisu pro všechny uživatele v intranetu a právo čtení pro nepřihlášené uživatele. Specialitou je možnost zaškrtnutí možnosti "vlastníkem všichni členové", kdy se práva na vlastní záznamy aplikují i na uživatele, kteří sice nejsou přímo vlastníky záznamů, ale jsou ve stejné skupině jako vlastník.

 

Upřesňující nastavení práv pro uživatelské skupiny a organizační jednotky

Analogie s nastavením pro tři základní skupiny (viz výše). Tabulka slouží pro výpis či změnu již nastavených práv; přidání nových práv je přes dolní formulář.

 

Upřesňující nastavení práv pro uživatele

Výpis či změna práv pro jednotlivé uživatele. Tabulka slouží pro výpis či změnu práv; přidání práv je přes dolní formulář.