|
Formulář zobrazuje seznam tabulek, které vybraná evidence obsahuje (např. místnost, energie, výtah, apod.). Administrátor může tabulky editovat, zakládat nebo mazat (resp. odregistrovat). Tabulky obsahují položky záznamů (např. Jméno, Příjmení, SPZ, apod.). Záznamy tabulky v uživatelské části aplikace obsahují zde nadefinované položky.
U evidence vyberte funkci a zobrazí se vytvořené tabulky u příslušné evidence.
Virtuální tabulky jsou vždy uvedeny v kurzívě pod příslušnou tabulkou (neboť jsou jejich podmnožinami) a lze u nich nadefinovat pouze přístupová práva.

Název pole
|
Popis pole
|
Seznam evidencí
|
Pro návrat k seznamu evidencí použijte tlačítko (viz Seznam evidencí).
|
Přidat tabulku
|
Funkcí se otevře formulář pro přidání nové tabulky do evidence (viz následující kapitola).
|
Stát se správcem
|
Tlačítko je zobrazeno, pokud je daná evidence zapojena do replikace a daný KEVIS nemá právo na změnu struktury evidence. O toto právo lze okolní KEVISy požádat (stát se správcem) a je vyhověno, pokud žádný jiný KEVIS správcem dané evidence není.
|
Vzdát se správcovství
|
Tlačítko je zobrazeno, pokud je daná evidence zapojena do replikace a daný KEVIS je správcem. Vzdaní se tohoto práva umožní některému z ostatních KEVISů získat právo na změnu struktury evidence.
|
Položky
|
Funkcí se zobrazí seznam položek tabulky (viz Seznam položek).
|
Editovat
|
Funkcí se zobrazí formulář pro editaci parametrů tabulky (viz Editace již vytvořené tabulky ).
|
Práva
|
Pro nastavení přístupových práv do tabulky použijte funkci (viz Nastavení přístupových práv).
|
Export
|
Funkcí se odešle struktura tabulky do souboru. Tento soubor lze importovat do jiného KEVISu (viz Ostatní Kevisy).
|
Odregistrovat
|
Pro vymazání tabulky a všech jejích položek z evidence použijte funkci .
Poznámka: ve skutečnosti tabulka není odstraněna, ale dojde jen ke smazání metadat o ní.
|
|