Tabulky

Top  Previous  Next

Formulář zobrazuje seznam tabulek, které vybraná evidence obsahuje (např. místnost, energie, výtah, apod.). Administrátor může tabulky editovat, zakládat nebo mazat (resp. odregistrovat). Tabulky obsahují položky záznamů (např. Jméno, Příjmení, SPZ, apod.). Záznamy tabulky v uživatelské části aplikace obsahují zde nadefinované položky.

U evidence vyberte funkci tl_tabulky a zobrazí se vytvořené tabulky u příslušné evidence.

Virtuální tabulky jsou vždy uvedeny v kurzívě pod příslušnou tabulkou (neboť jsou jejich podmnožinami) a lze u nich nadefinovat pouze přístupová práva.

 

administratorska_sprava_tabulky

 

Název pole

Popis pole

Seznam evidencí

Pro návrat k seznamu evidencí použijte tlačítko tl_seznam_evidenci (viz Seznam evidencí).

Přidat tabulku

Funkcí tl_pridat_tabulku se otevře formulář pro přidání nové tabulky do evidence (viz následující kapitola).

Stát se správcem

Tlačítko je zobrazeno, pokud je daná evidence zapojena do replikace a daný KEVIS nemá právo na změnu struktury evidence. O toto právo lze okolní KEVISy požádat (stát se správcem) a je vyhověno, pokud žádný jiný KEVIS správcem dané evidence není.

Vzdát se správcovství

Tlačítko je zobrazeno, pokud je daná evidence zapojena do replikace a daný KEVIS je správcem. Vzdaní se tohoto práva umožní některému z ostatních KEVISů získat právo na změnu struktury evidence.

Položky

Funkcí tl_polozky se zobrazí seznam položek tabulky (viz Seznam položek).

Editovat

Funkcí tl_editovat se zobrazí formulář pro editaci parametrů tabulky (viz Editace již vytvořené tabulky ).

Práva

Pro nastavení přístupových práv do tabulky použijte funkci tl_prava (viz Nastavení přístupových práv).

Export

Funkcí tl_export se odešle struktura tabulky do souboru. Tento soubor lze importovat do jiného KEVISu (viz Ostatní Kevisy).

Odregistrovat

Pro vymazání tabulky a všech jejích položek z evidence použijte funkci tl_odregistrovat.

Poznámka: ve skutečnosti tabulka není odstraněna, ale dojde jen ke smazání metadat o ní.