|
Tabulka obsahuje seznam všech uživatelů, kteří jsou evidováni v aplikaci KEVIS (sloupeček "původ" označuje, zda byl uživatel založen v KEVISu nebo replikován z Active Directory či EOSu). Přístupová práva nastavujte v administraci evidencí, tabulek, nebo položek - viz Popis uživatelských práv.
Tlačítko sice vede na seznam aktuálně nastavených práv pro daného uživatele (včetně informací o případném dědění), ale umožňuje pouze měnit či mazat stávající práva, nikoliv přidat nové právo k jiné evidenci.
Někteří z uživatelů mohou být zároveň administrátory aplikace, tzn. tito uživatelé mají povolený plný přístup do administrátorské sekce aplikace KEVIS.

Název pole
|
Popis pole
|
Přidat uživatele
|
Funkce pro přidání nového uživatele (viz Přidání uživatele).
|
Práva
|
Funkce zobrazí, do jakých evidencí má daný uživatel přístup (viz Práva uživatelů).
|
Editovat
|
Funkce umožňuje změnit údaje o uživateli (je otevřen stejný formulář jako při přidávání nového uživatele – viz Přidání uživatele, ale údaje v polích jsou přednastavena.
|
Smazat
|
Pro vymazání uživatele ze seznamu slouží funkce .
|
Export dat
Další funkcí pro práci s uživateli je export seznamu uživatelů (např. pro případný import do jiného KEVISu).
Funkce exportuje zobrazený seznam uživatelů:
| • | do formátu XLS  |
| • | do formátu CSV  |
Import dat
Ve spodní části obrazovky jsou funkce pro import dat z externího souboru formátu CSV.

Vyberete si soubor z disku pomocí funkce . Podle znalosti formátu souboru nastavte oddělovače položek, znakovou sadu kódování a typ importu, tj. zda uživatele jen přidat nebo vyhledat a aktualizovat záznamy.
Po nastavení parametrů se spustí funkce importu dat .
|