![]() ![]() ![]() |
Tato kapitola popisuje práci v tabulkách evidence (zakládání, mazání, editaci, historii, obnovu, export či import záznamů).
Tato obrazovka slouží většinou jen jako "mezikrok" k vybrání tabulky, s jejichž záznamy chcete pracovat. V případě, že se v evidenci nachází jediná tabulka (a aplikace je tak nakonfigurována), může dojít k přeskočení tohoto kroku a KEVIS je přesměrován rovnou na výpis záznamů v příslušné tabulce.
Případné virtuální tabulky mají stejné ID jako příslušné jim nadřazené tabulky - uživatel tudíž v tomto seznamu nepozná, má-li přístup k celé tabulce nebo jen k části.
Tabulky se rozdělují podle typů a ovlivňuje se tím jejich zobrazení v přehledu tabulek v evidenci. Hlavní a důležité tabulky jsou přednostně zobrazeny na hlavní stránce (nahoře), jsou od ostatních tabulek odděleny mezerou. Pokud je nadefinována pouze jedna hlavní tabulka a je toto povoleno v konfiguraci, přeskočí se přehled tabulek a uživateli je rovnoou zobrazena hlavní tabulka.
Procesy při práci se strukturou evidence:
|